Název:
Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.
Překlad názvu:
Proposal for Improving Communication and Customer Relationship Management in the Company Hydroma, spol. s r. o.
Autoři:
Mandíková, Anna ; Uherek, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky společnosti Hydroma, spol. s r.o. V teoretické části autor klade důraz na pochopení významu CRM a popisuje marketingovou komunikaci. Praktická část se opírá o teoretická východiska. Nejprve se zaměřuje na společnost Hydroma, spol. s r. o. a analýzu současného stavu komunikace se zákazníky a řízení jejich vztahů. Závěr práce tvoří návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace.
The thesis is focused on improving communication and customer relationship management company Hydroma, spol. s r. o. In the theoretical part, the author emphasizes the importance of understanding and describing CRM marketing communications. The practical part is based on theoretical foundations. First, it focuses on the company Hydroma, spol. s r. o. and analysis of the current state of communication with customers and manage their relationships. The thesis concludes with suggestions that should lead to an improvement of the current situation.
Klíčová slova:
CRM; implementace CRM; komunikace; komunikace se zákazníky; marketingová komunikace; řízení vztahů se zákazníky; communication; communication with customers; CRM; customers relationship management; implementation of CRM; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27534