Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis concerns the analysis of customer satisfaction. Specifically, the customer satisfaction of AZUB bike company with recumbents. At the same time based on the observed data for the determinativ of proposals to increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; lehokolo; marketingový průzkum; návrh; Spokojenost; SWOT analýza; marketing research; proposal; questionnaire; recumbent; Satisfaction; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25643