Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Authors:
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis concerns the analysis of customer satisfaction. Specifically, the customer satisfaction of AZUB bike company with recumbents. At the same time based on the observed data for the determinativ of proposals to increase customer satisfaction.
Keywords:
marketing research; proposal; questionnaire; recumbent; Satisfaction; SWOT analysis; dotazník; lehokolo; marketingový průzkum; návrh; Spokojenost; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25643