Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
The main subject of the thesis is to analyze the current state of marketing mix of M.C. Software Ltd. and draw up the various marketing mix variables which will be maximize the customer values and meet the company's marketing objectives.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikace.; Marketingový mix; produkt; communication.; Marketing mix; place; price; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24745