Název:
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing Plan of Troma, spol. s r.o.
Autoři:
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
This bachelor‘s thesis describes marketing planning of the company Troma, spol. s r.o. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and essential features of how marketing is managed in the organization. In chapters describing the marketing plan there are different types of analysis, design and implementation of the marketing strategy of the organization. The theoretical basis is used in the practical part to describe the current marketing planning in the company Troma, spol. s.r.o. and proposal of an optimal marketing plan. The aim of this work is to analyze the current marketing planning and management of the company Troma, spol. s.r.o. and proposal of an optimal marketing plan.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový plán; segmentace; zákazník; customer; marketing; marketing communication; marketing management; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; segmentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27058