Original title:
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Translated title:
Marketing Plan of Troma, spol. s r.o.
Authors:
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
This bachelor‘s thesis describes marketing planning of the company Troma, spol. s r.o. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and essential features of how marketing is managed in the organization. In chapters describing the marketing plan there are different types of analysis, design and implementation of the marketing strategy of the organization. The theoretical basis is used in the practical part to describe the current marketing planning in the company Troma, spol. s.r.o. and proposal of an optimal marketing plan. The aim of this work is to analyze the current marketing planning and management of the company Troma, spol. s.r.o. and proposal of an optimal marketing plan.
Keywords:
customer; marketing; marketing communication; marketing management; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; segmentation; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový plán; segmentace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27058