Název:
Marketingová strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy
Autoři:
Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro státní podnik Povodí Moravy, s. p. Obsahuje zjištění současného stavu marketingové strategie a návrhy na možná zlepšení, která povedou k získání nových zákazníků. V bakalářské práci naleznete nejen teoretická východiska, podle kterých jsem postupovala, ale také konkrétní řešení.
This bachelor thesis describes the design of a marketing strategy for the state enterprise Povodí Moravy, s. p. Contains the current state of marketing strategies and suggestions for possible improvements that will lead to the acquisition of new costumers. In the Bachelor thesis will find not only theoretical background by which I have progressed, but also the specific solutions.
Klíčová slova:
konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; Povodí Moravy.; státní podnik; competition; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; Povodí Moravy.; state enterprise
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/20843