Original title:
Marketingová strategie
Translated title:
Marketing Strategy
Authors:
Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro státní podnik Povodí Moravy, s. p. Obsahuje zjištění současného stavu marketingové strategie a návrhy na možná zlepšení, která povedou k získání nových zákazníků. V bakalářské práci naleznete nejen teoretická východiska, podle kterých jsem postupovala, ale také konkrétní řešení.
This bachelor thesis describes the design of a marketing strategy for the state enterprise Povodí Moravy, s. p. Contains the current state of marketing strategies and suggestions for possible improvements that will lead to the acquisition of new costumers. In the Bachelor thesis will find not only theoretical background by which I have progressed, but also the specific solutions.
Keywords:
competition; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; Povodí Moravy.; state enterprise; konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; Povodí Moravy.; státní podnik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/20843