Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Customer Satisfaction Improvement
Autoři:
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This thesis is dealing with recognition of customer’s satisfaction rate of the company Sanatorium Vránova. Its based on marketing research in this company. Final data are ready for future plans to increase satisfaction level.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků; customer’s satisfaction; marketing; marketing research; measuring customer’s satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9759