Original title:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Translated title:
The Proposal of Customer Satisfaction Improvement
Authors:
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This thesis is dealing with recognition of customer’s satisfaction rate of the company Sanatorium Vránova. Its based on marketing research in this company. Final data are ready for future plans to increase satisfaction level.
Keywords:
customer’s satisfaction; marketing; marketing research; measuring customer’s satisfaction; marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9759