Název:
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Překlad názvu:
Corporate Culture as a Way to Gain Customer
Autoři:
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
This thesis deals with the corporate culture, whose successful operation is the basis for finding a customer. The theoretical part summarizes the concepts that outline how important corporate culture is for successful business. Findings from the theoretical part are subsequently used in the other part of the work. The analytical part includes analysis and questionaire research whose task is to detect problems and deficiencies. The last part of the paper contains proposals to improve the current situation.
Klíčová slova:
Firemní kultura; komunikační politika; lidské zdroje; motivace; communication policy; Corporate culture; human resources; motivation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17575