Original title:
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Translated title:
Corporate Culture as a Way to Gain Customer
Authors:
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
This thesis deals with the corporate culture, whose successful operation is the basis for finding a customer. The theoretical part summarizes the concepts that outline how important corporate culture is for successful business. Findings from the theoretical part are subsequently used in the other part of the work. The analytical part includes analysis and questionaire research whose task is to detect problems and deficiencies. The last part of the paper contains proposals to improve the current situation.
Keywords:
communication policy; Corporate culture; human resources; motivation; Firemní kultura; komunikační politika; lidské zdroje; motivace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/17575