Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři: Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; guerilla marketing; Marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; mycí linka; návrh; SWOT analýza; car wash; guerilla marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; proposal; questionnaire; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5595

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246854


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet