Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis focuses on the findings of analysis of customer satisfaction in services. Specifically it is about services related to washing cars. This work is processed in the company Auto-Profi and also inludes a proposal to increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; guerilla marketing; Marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; mycí linka; návrh; SWOT analýza; car wash; guerilla marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; proposal; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5595