Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This thesis focuses on the findings of analysis of customer satisfaction in services. Specifically it is about services related to washing cars. This work is processed in the company Auto-Profi and also inludes a proposal to increase customer satisfaction.
Keywords:
car wash; guerilla marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; proposal; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; guerilla marketing; Marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; mycí linka; návrh; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5595