Název: Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Překlad názvu: Corporate Culture as a Way to Obtaining of Customer
Autoři: Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika; Firemní kultura; motivace; propagace; trh; zaměstnanci; zákazníci.; Corporate culture; customers.; employees; ethics; market; motivation; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14836

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246640


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet