Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti GEODIS Brno
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Company GEODIS Brno
Autoři:
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního mixu geodetické společnosti GEODIS BRNO. V první části se zabývá teoretickými poznatky marketingu, komunikace a nástroji komunikačního mixu. Dále analyzuje současný stav ve společnosti a jeho nedostatky. V poslední části navrhuje a vyhodnocuje jeho přínos pro společnost.
This thesis describes the design of the communication mix of the geodetic company GEODIS BRNO. The first part deals with the teoretical knowledge of marketing, communication tools and communication mix. It also analyzes the current status of the company in society and its shortcomings. It focuses, in detail on the tools of communication mix used by GEODIS BRNO. In the last section suggest of an optimal solution and an evaluation of the companies its contribution to society are given.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; communication; communication mix; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1596