Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti GEODIS Brno
Translated title:
Proposal of Communication Mix of the Company GEODIS Brno
Authors:
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního mixu geodetické společnosti GEODIS BRNO. V první části se zabývá teoretickými poznatky marketingu, komunikace a nástroji komunikačního mixu. Dále analyzuje současný stav ve společnosti a jeho nedostatky. V poslední části navrhuje a vyhodnocuje jeho přínos pro společnost.
This thesis describes the design of the communication mix of the geodetic company GEODIS BRNO. The first part deals with the teoretical knowledge of marketing, communication tools and communication mix. It also analyzes the current status of the company in society and its shortcomings. It focuses, in detail on the tools of communication mix used by GEODIS BRNO. In the last section suggest of an optimal solution and an evaluation of the companies its contribution to society are given.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing mix; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1596