Název:
Model e-marketingu pro dialogové prostředí e-commerce
Překlad názvu:
The E-marketing for the Dialog Environment of E-commerce
Autoři:
Hliničan, Marek ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto bakalárska práca obsahuje analýzu spoločnosti Chemtrend s.r.o. a návrhy, ako by firma mala skvalitniť svoj e-marketing. K tomu som pre ňu vytvoril nové webové stránky, ktoré sú optimalizované pre vyhľadávače a navrhol som vhodnú reklamu, ktorou sa firma môže v budúcnosti prezentovať na webe.
This bachelor´s thesis includes analysis of Chemtrend Ltd. and suggestions, how the company should improve its e-marketing. Thereto I created new company´s website, which is optimized for search engines and I suggested an appropriate advertisement, which the corporation may use in the future for presentation on the web.
Klíčová slova:
banner; e-marketing; SEM; SEO; web; web advertising; website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1182