Název:
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Company Injeton Plast s. r. o.
Autoři:
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Bachelor’s thesis named Proposal of Marketing Strategy of INJETON PLAST s. r. o. company is dealing in its first part with theoretical marketing solutions providing analysis of present situation of the company from both macro and micro views. Conclusions of performed assessment are summarized in SWOT analysis based on which proposals of changes in marketing strategy of the company are made and which should aim to stop decreasing trend of revenues and to their progressive growth.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza.; analysis of internal environment; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing strategy; Porter analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17980