Název:
Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Suggestion of Communication Mix of Travel Agency
Autoři:
Konečná, Eva ; Smějsíková, Beata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
The bachelor thesis is focused on marketing problems in tourism. The thesis solves communication mix of travel agency and offered services. The result is sugesstion of communication mix improvement, which leads to acquisition of customers and competitiveness.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; Cestovní ruch; marketing; marketingová komunikace; communication mix; marketing; Tourism; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14525