Original title:
Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Translated title:
Suggestion of Communication Mix of Travel Agency
Authors:
Konečná, Eva ; Smějsíková, Beata (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
The bachelor thesis is focused on marketing problems in tourism. The thesis solves communication mix of travel agency and offered services. The result is sugesstion of communication mix improvement, which leads to acquisition of customers and competitiveness.
Keywords:
communication mix; marketing; Tourism; travel agency; cestovní kancelář; Cestovní ruch; marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14525