Název: Marketingový mix cestovní kanceláře Fischer, a.s.
Překlad názvu: Marketing Mix of Travel Agency Fischer, Inc.
Autoři: Burdová, Lucie ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P – product; Marketing; marketingový mix; place; price; promotion.; 4P – product; Marketing; marketing mix; place; price; promotion.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246075


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet