Original title:
Marketingový mix cestovní kanceláře Fischer, a.s.
Translated title:
Marketing Mix of Travel Agency Fischer, Inc.
Authors:
Burdová, Lucie ; Mucha, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se orientuje především na rozbor marketingového mixu cestovní kanceláře Fischer, a.s., která se zabývá prodejem zájezdů včetně širokého spektra doprovodných exkluzivních služeb. Tato práce je zaměřena na zefektivnění marketingového mixu dané cestovní kanceláře (konkrétně hodonínské pobočky), které by mělo přinést spokojenější stávající, ale také nové zákazníky, a to by mělo vést zejména k růstu zisků a postavení cestovní kanceláře na trhu.
The bachelor thesis focuses on marketing mix analysis of Travel agency Fischer, Inc., which sells a wide range of tours including exclusive services. This thesis is aimed at streamlining the marketing mix of the travel agency (specifically Hodonin branch), which should bring to the agency more satisfied returning customers as well as new customers, and this should lead especially to earnings growth and better position in the travel agency market.
Keywords:
4P – product; Marketing; marketing mix; place; price; promotion.; 4P – product; Marketing; marketingový mix; place; price; promotion.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15130