Název:
Návrh marketingového plánu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of The Company Marketing Plan
Autoři:
Dorazilová, Iva ; Janovská, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Má diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti Aston com, s.r.o. která na trhu působí od roku 2004 ,a tudíž není mezi potencionálními zákazníky známa. Cílem je najít pro firmu Aston com, s. r. o., pomocí vhodných marketingových strategií, cestu k jejímu zviditelnění na trhu a proniknutí do povědomí zákazníků pomocí nabízených služeb. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu telekomunikačních technologií, následuje analýza aktuálního postavení Aston com , s.r.o. A poté se budu věnovat podrobnému návrhu pro zlepšení marketingové situace společnosti.
My bachelor’s thesis is concerned with a marketing method concept of the Aston com Company, Ltd., which is on the market since 2004. In present it is unknown for their customers. The company’s target is to discover the way leading to increase awareness of customers by offered services (through appropriate marketing strategies). At first I would like to mention a theoretical basis of marketing strategy, than I am going to deal with a communication technology market research and analysis of an actual position and finally I am going to specify a detailed proposal how to improve a marketing position of the company.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový plán; reklama a propagace.; situační analýza; marketing; marketing mix; marketing target; publicity and promotion.; situation analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3981