Original title:
Návrh marketingového plánu společnosti
Translated title:
Proposal of The Company Marketing Plan
Authors:
Dorazilová, Iva ; Janovská, Lenka (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Má diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti Aston com, s.r.o. která na trhu působí od roku 2004 ,a tudíž není mezi potencionálními zákazníky známa. Cílem je najít pro firmu Aston com, s. r. o., pomocí vhodných marketingových strategií, cestu k jejímu zviditelnění na trhu a proniknutí do povědomí zákazníků pomocí nabízených služeb. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu telekomunikačních technologií, následuje analýza aktuálního postavení Aston com , s.r.o. A poté se budu věnovat podrobnému návrhu pro zlepšení marketingové situace společnosti.
My bachelor’s thesis is concerned with a marketing method concept of the Aston com Company, Ltd., which is on the market since 2004. In present it is unknown for their customers. The company’s target is to discover the way leading to increase awareness of customers by offered services (through appropriate marketing strategies). At first I would like to mention a theoretical basis of marketing strategy, than I am going to deal with a communication technology market research and analysis of an actual position and finally I am going to specify a detailed proposal how to improve a marketing position of the company.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing target; publicity and promotion.; situation analysis; marketing; marketingový mix; marketingový plán; reklama a propagace.; situační analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3981