Original title: Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Translated title: Customer Satisfaction - a Tool for Achieving Sustainable Competitive Advantage
Authors: Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer loyalty; customer satifaction; guestionnaire; marketing research; dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákaznická věrnost

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/704

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245811


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share