Název:
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Překlad názvu:
Customer Satisfaction - a Tool for Achieving Sustainable Competitive Advantage
Autoři:
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
This bachelor work deals with current situation in the company.It explores marketing situation of the company and analyzes present way of recognition of satisfaction customers and contributions which we get by this way for running the chosen company. Practical part of the work is questionnaire, which helps to find out, what should company do for a better satifaction of a customer.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákaznická věrnost; customer loyalty; customer satifaction; guestionnaire; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/704