Název:
Návrh marketingové strategie společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy for the Company
Autoři:
Kupcová, Veronika ; Šmehlík, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu MŮJ MULTIMARKET s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla upozornit na nový projekt, zvýšit prodej produktů a poskytovaných služeb a dostat název firmy do povědomí dalších potenciálních zákazníku.
On the basis of analysis the Bachelor thesis suggests an appropriate communication strategy for company MUJ MULTIMARKET s. r. o. Selected communication strategy should advertise of a new project, increase sale of products and services and get the brand of company into awarness of other potential customers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; Marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8393