Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti
Translated title:
The Proposal of Marketing Strategy for the Company
Authors:
Kupcová, Veronika ; Šmehlík, Josef (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu MŮJ MULTIMARKET s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla upozornit na nový projekt, zvýšit prodej produktů a poskytovaných služeb a dostat název firmy do povědomí dalších potenciálních zákazníku.
On the basis of analysis the Bachelor thesis suggests an appropriate communication strategy for company MUJ MULTIMARKET s. r. o. Selected communication strategy should advertise of a new project, increase sale of products and services and get the brand of company into awarness of other potential customers.
Keywords:
Marketing; marketing communication; Marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8393