Název:
Změny ve firemní kultuře, vedoucí k získání nových zákazníků
Překlad názvu:
Changes In Corporate Culture Aimed To Win New Customers
Autoři:
Továrek, Petr ; Zich, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá nalezením návrhů na zlepšením současné “firemní kultury” v konkrétní firmě. Snahou bude zejména nalézt taková řešení, která povedou k získání nových zákazníků a k udržení těch stávajících. Dílčí oblast této práce se bude zabývat personálními problémy uvnitř organizace, které mají negativní vliv na její celkovou funkčnost.
The present bachelor thesis deals with searching for suggestions how to improve the existing “corporate culture” in a specific company. The effort will be made to search for such solutions that will maintain the existing clientele and also attract new clients. In one part of the thesis the personnel problems inside the organization with negative influence on its overall functioning will be looked into.
Klíčová slova:
Firemní kultura; image; marketing; motivace; reklama; strategie; zaměstnanci; zákazník; Corporate culture; customer; employees; image; marketing; motivation; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4008