Original title:
Návrh marketingové strategie firmy
Translated title:
Marketing Strategy Proposal of the Firm
Authors:
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
The bachelor's thesis presents the analysis of problems arising in connection with the expansion proposition of a company operating in the field of constructional mechanization. A proposition and measures are contained in the paper. These precautions shall enable the company to strenghten its competitiveness in the region of southern moravian the respective area of business.
Keywords:
Competitive strength; market research; marketing; marketing in building industrie; marketing strategy propsal; SWOT analyse; Konkurenceschopnost; marketing; marketing ve stavebnictví; návrh marketingové strategie; průzkum trhu; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4112