Název:
Číslicová technika v laboratorní výuce
Překlad názvu:
Digital techniques in laboratory
Autoři:
Harvánek, Michal ; Mego, Roman (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Výsledkem tohoto projektu jsou návrhy kompletních laboratorních úloh pro demonstraci teoretických poznatků z oblastí synchronních, asynchronních čítačů, stavových automatů, speciálních kombinačních obvodů a hazardů vyskytujících se v kombinačně logických funkcích. V projektu je využit výukový systém od firmy RC Didactic, jehož hlavní výhodou je názorná ukázka funkce logických obvodů a jednoduchá počítačová aplikace, využitelná při analýze digitálních i analogových obvodů. Úlohy jsou navrženy tak, aby je bylo možno zapojit v dvouhodinovém časovém limitu laboratorních cvičení předmětu BICT.
The result of this project are complete proposals labs to demonstrate theoretical knowledge in the field of synchronous and asynchronous counters, state machines, combinational circuits and special hazards occurring in combinational logic functions. The project utilized educational system from RC Didactic, whose main advantage is the illustrative proof of the logic circuits and a simple computer application utilized in the analysis of digital and analog circuits. Designe tasks can be involved in a two-hour time limit labs of BICT course.
Klíčová slova:
asynchronní čítače; hazardy; RC 2000.; speciální kombinačně obvody; stavové automaty; Synchronní; asynchronous counters; hazards; RC 2000.; special combinational circuits; state machines; Synchronous
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27268