Original title:
Číslicová technika v laboratorní výuce
Translated title:
Digital techniques in laboratory
Authors:
Harvánek, Michal ; Mego, Roman (referee) ; Frýza, Tomáš (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Výsledkem tohoto projektu jsou návrhy kompletních laboratorních úloh pro demonstraci teoretických poznatků z oblastí synchronních, asynchronních čítačů, stavových automatů, speciálních kombinačních obvodů a hazardů vyskytujících se v kombinačně logických funkcích. V projektu je využit výukový systém od firmy RC Didactic, jehož hlavní výhodou je názorná ukázka funkce logických obvodů a jednoduchá počítačová aplikace, využitelná při analýze digitálních i analogových obvodů. Úlohy jsou navrženy tak, aby je bylo možno zapojit v dvouhodinovém časovém limitu laboratorních cvičení předmětu BICT.
The result of this project are complete proposals labs to demonstrate theoretical knowledge in the field of synchronous and asynchronous counters, state machines, combinational circuits and special hazards occurring in combinational logic functions. The project utilized educational system from RC Didactic, whose main advantage is the illustrative proof of the logic circuits and a simple computer application utilized in the analysis of digital and analog circuits. Designe tasks can be involved in a two-hour time limit labs of BICT course.
Keywords:
asynchronous counters; hazards; RC 2000.; special combinational circuits; state machines; Synchronous; asynchronní čítače; hazardy; RC 2000.; speciální kombinačně obvody; stavové automaty; Synchronní
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27268