Název:
Marketingová komunikace značky
Překlad názvu:
Marketing Communication of the Brand
Autoři:
Habas, Tomáš ; Pokorná, Romana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním záměrem diplomové práce je odhalení nedostatků marketingové komunikace značky ABC a následné vypracování návrhů na zlepšení. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingu potřebné k pochopení tématu a jeho analýze v další části práce. V analytické části jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza předešlých propagačních kampaní značky. Na základě poznatků z analytické části jsou navrhnuty změny a doporučení v marketingové komunikaci značky.
The main aim of the thesis is to reveal shortcomings of marketing communications of the brand ABC and to develop proposals for improvement.The theoretical part contains knowledge of marketing necessary for proper processing of other parts of the thesis. There are analyzes internal and external environment and analysis of previous promotional campaign signs in the analytical part. Based on the findings of the analytical part there are suggested changes and recommendations in marketing communications of the brand. Klíčová
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; značka; brand; communications mix; Marketing communications; marketing mix; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59392