Original title:
Marketingová komunikace značky
Translated title:
Marketing Communication of the Brand
Authors:
Habas, Tomáš ; Pokorná, Romana (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním záměrem diplomové práce je odhalení nedostatků marketingové komunikace značky ABC a následné vypracování návrhů na zlepšení. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingu potřebné k pochopení tématu a jeho analýze v další části práce. V analytické části jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza předešlých propagačních kampaní značky. Na základě poznatků z analytické části jsou navrhnuty změny a doporučení v marketingové komunikaci značky.
The main aim of the thesis is to reveal shortcomings of marketing communications of the brand ABC and to develop proposals for improvement.The theoretical part contains knowledge of marketing necessary for proper processing of other parts of the thesis. There are analyzes internal and external environment and analysis of previous promotional campaign signs in the analytical part. Based on the findings of the analytical part there are suggested changes and recommendations in marketing communications of the brand. Klíčová
Keywords:
brand; communications mix; Marketing communications; marketing mix; propagation; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59392