Název:
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Utilization of Marketing Tools to Increase Conversion and Customer Satisfaction
Autoři:
Potužníková, Pavlína ; Král, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů pro zvýšení konverze a spokojenosti zákazníků ve společnosti Branding Manual s.r.o., která působí na trhu zabývajícím se grafickým designem a informačními technologiemi. Analytickým přístupem jsou vyhodnoceny přednosti a nedostatky společnosti, na jejichž základě jsou navržena a vyčíslena opatření pro zlepšení.
Diploma thesis is dedicated to utilization of marketing tools to increase conversion and customer satisfaction in the company Branding Manual s.r.o., which deals with graphic design and information technology. Through the analytical approach are evaluated advantages and weaknesses of the company. On the basis of these facts were proposed and calculated the improvements.
Klíčová slova:
B2B marketing; google analytics; korporátní identita; míra konverze; vliv jazyka na rozhodování zákazníka; B2B marketing; conversion rate; corporate identity; google analytics; the influence of languge on customer’s decisions making
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59337