Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Hrozková, Alice ; Fišerová, Soňa (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávajícího komunikačního mixu vybraného podniku a na návrhy jeho zlepšení. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky a východiska, které poslouží pro zpracování části analytické. V jejím rámci je představen vybraný podnik, jeho aktuální komunikační mix a také jsou provedeny vybrané analýzy prostředí podniku. Poslední část práce je soustředěna na vlastní návrhy, jejichž cílem je zkvalitnění komunikačního mixu.
Master’s thesis deals with analysis of the current communication mix of the selected company and with proposals of its improving. Theoretical part brings on fundamental for the analytical part in which the selected company is introduced. In this part there are also made analyses of marketing surrounding and current communication mix is introduced. The last part of the thesis focuses on proposals with the aim to improve the existing communication mix.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix služeb; služba; zákazník; communicational mix; customer; Marketing; marketing mix of services; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59269