Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Hrozková, Alice ; Fišerová, Soňa (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávajícího komunikačního mixu vybraného podniku a na návrhy jeho zlepšení. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky a východiska, které poslouží pro zpracování části analytické. V jejím rámci je představen vybraný podnik, jeho aktuální komunikační mix a také jsou provedeny vybrané analýzy prostředí podniku. Poslední část práce je soustředěna na vlastní návrhy, jejichž cílem je zkvalitnění komunikačního mixu.
Master’s thesis deals with analysis of the current communication mix of the selected company and with proposals of its improving. Theoretical part brings on fundamental for the analytical part in which the selected company is introduced. In this part there are also made analyses of marketing surrounding and current communication mix is introduced. The last part of the thesis focuses on proposals with the aim to improve the existing communication mix.
Keywords:
communicational mix; customer; Marketing; marketing mix of services; service; komunikační mix; Marketing; marketingový mix služeb; služba; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59269