Original title:
Motivační systém call centra
Translated title:
Motivation System of Call Center
Authors:
Šmardová, Gabriela ; Zbořilová, Simona (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor motivačního systému společnosti. Tato společnost se zabývá zprostředkováním aktivního a pasivního telemarketingu. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu navrhuji v práci taková opatření, která by měla vést k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
This thesis focuses on the analysis of motivation system. The company is engaged in the provision of active and passive telemarketing. Based on the analysis of society and primary research, I should work such measures , which should lead to higher employee satisfaction.
Keywords:
evaluation of employees; Motivation; motivation system; motivational theory.; questionnaire; satisfaction of employees; dotazník; hodnocení zaměstnanců; Motivace; motivační systém; motivační teorie.; spokojenost zaměstnanců
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59064