Název: Vizualizace objemových dat pomocí volume renderingu
Překlad názvu: 3D Volume Rendering Data Visualization
Autoři: Kazík, Jiří ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C++; Fragment Shader; GLSL; mapování textur; Open Scene Graph; OpenGL; Pixel Shader; Shear Warp; Vertex Shader; Voxel Splatting; vrhání paprsku; Zobrazování objemových dat; C++; Fragment Shader; GLSL; Open Scene Graph; OpenGL; Pixel Shader; Ray Casting; Shear Warp; Texture Mapping; Vertex Shader; Volume Rendering; Voxel Splatting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56368

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-239418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet