Název:
Vizualizace 3D objektů reprezentovaných množinou povrchových bodů
Překlad názvu:
3D Object Vizualization Represented by Boundary Points
Autoři:
Hezina, Luděk ; Herout, Adam (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro vizualizaci 3D objektů reprezentovaných množinou povrchových bodů. Práce je napsána v jazyce C++. Na vytvořeni okna, manipulaci se scénou, a načítání objektů z externích souborů jsem využil knihovnu OpenSceneGraph. Do systému jsou zahrnuty dva integrované generátory implicitních objektů.
The aim of my bachelor thesis was to create the system for visualization of 3D objects which are representated by boundary points. Thesis is written in C++ language. I have used the library OpenSceneGraph for creation of windows, manipulation with scene and for loading objects from external files. The system includes two integrated generators of implicit objects.
Klíčová slova:
bodově orientované zobrazení; množina povrchových bodů; OpenGL; OpenSceneGraph; programovací jazyk C++; Boundary Points; OpenGL; OpenSceneGraph; Point-based rendering; programing language C++
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56239