Název:
Retrospektivní hra pro dva hráče
Překlad názvu:
Retrospective Game for Two Players
Autoři:
Vybíral, Jan ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
The subject of this bachelor's thesis is the development of a 2D space arcade computer game. The introduction describes the history and current status of the game industry and computer graphics. Then the text deals with the libraries OpenGL and SDL chosen for development, design of game principles, realization of graphics and audio, collision system, user interface, controls and the object oriented design of the application. The second part gives an account of the implementation of the designed system in the C++ programming language. Finally the thesis contains information about the testing and evaluation of the final product.
Klíčová slova:
2D; C++; Detekce kolizí; Geometrické transformace; OpenGL; Počítačová grafika; Počítačová hra; SDL; 2D; C++; Collision detection; Computer game; Computer graphics; Geometric transformations; OpenGL; SDL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55125