Název:
Fyzikální hra pro mobilní platformu Android
Překlad názvu:
Android Platform Physics Game
Autoři:
Boszczyk, Radek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této platformě. Krátce se také věnuje principům fyzikální simulace v počítačových hrách. Součástí práce je i podrobný popis návrhu a implementace hry pro platformu Android, která využívá zmíněnou fyzikální simulaci.
Android is the fastest growing and best selling operating system for mobile devices. This paper briefly describes the history of this system, its possibilities and application programming basics for this platform. It contains a short introduction to physics simulation used in computer games. The paper also includes a detailed description of design and implementation of a mobile game for Android system, based on physics simulation.
Klíčová slova:
android; detekce kolizí; fyzikální simulace; hra; mobilní technologie; mobilní telefon; počítačovágrafika; android; cell phone; collision detection; computergraphics; game; mobile technologies; physical simulation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55117