Název:
CRM systém pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů
Překlad názvu:
CRM System for Return Merchandise Authorization Processing with Support of Bar Codes
Autoři:
Horák, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem CRM systému pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů pro společnost Digilive s.r.o. Hlavním cílem systému je zefektivnit a zmodernizovat práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementováná s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
This graduation theses treats of the CRM systém for return mechandise authorization processing with support of the bar codes for the organization Digilive s.r.o. The systém should improve and modernize work of the employees and the clients in the process of attending the sales return. The systém will contain two kinds of the users. The client can make sales returns and view data about his sales returns. The employee can edit all data about the sales returns and the clients. The employee segment is implemented with the five-dimension model access data.
Klíčová slova:
CRM; CRM systém; Digilive s.r.o; metoda RUP; Reklamace; reklamační systém; RUP; čtečka čárových kódů.; čárový kód; bar codes.; CRM; CRM system; Digilive s.r.o; RUP; RUP method; Sales returns; system for return merchandise authorization processing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53908