host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Mobilní systém pro sběr zpětné vazby zákazníků
Informace
Soubory
Název:
Mobilní systém pro sběr zpětné vazby zákazníků
Překlad názvu:
Mobile System for Customer Feedback Collection
Autoři:
Kadlubiec, Jakub
;
Szőke, Igor
(oponent) ;
Herout, Adam
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt:
[eng]
[cze]
Práce se zabývá popisem tvorby mobilního systému pro monitoring zákaznické spokojenosti a sběr zpětné vazby od návštěvníků v restauracích s názvem Huerate. Komplexně jsou popsané všechny fáze vývoje systému. První část práce se zabývá analýzou existujících řešení a stavem na trhu. Následně jsou na základně komunikace s majiteli restaurací sestaveny požadavky na systém. Nakonec se práce věnuje samotnému návrhu systému, jeho implementaci a nasazení v restauracích. Systém Huerate běží jako webová aplikace a je dostupný na adrese http://huerate.cz.
Thesis describes the process behind creating a mobile system for monitoring customer satisfaction and feedback collection in restaurants called Huerate. The creation of the system is described from the very beginning, where the existing solutions, situation on the market and user's requirements are analyzed based on communication with restaurant owners. After that, the design, implementation and deployment to the restaurants are described. System runs as a mobile web application and is available at http://huerate.cz.
Klíčová slova:
ASP.NET MVC
;
Azure Storage
;
cloud
;
Customer Experience Management
;
customer feedback collection in restaurants
;
dependency injection
;
Entity Framework
;
market research
;
mobile web application
;
scalability
;
Scrum
;
SQL Azure
;
user friendliness
;
Windows Azure
;
ASP.NET MVC
;
Azure Storage
;
cloud
;
Customer Experience Management
;
dependency injection
;
Entity Framework
;
mobilní webová aplikace
;
průzkum trhu
;
sběr zpětné vazby v restauracích
;
Scrum
;
SQL Azure
;
uživatelská přívětivost
;
Windows Azure
;
škálovatelnost
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/53420
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236177
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet