Název:
Animace v 3D Studiu
Překlad názvu:
Animation in 3D Studio
Autoři:
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.
The goal of this project is to inform readers about options of character animation. In theoretical part we discuss key-frame animation, forward and inverse kinematics and also the ragdoll technique. The aim of this work is to create a complex animation using 3D Studio Max with some of previously mentioned techniques.
Klíčová slova:
3D Studio Max; animace; animace postavy; biped; interpolace klíčových snímků; kinematika; kostra; mode-lování; ragdoll; snímková animace; 3D Studio Max; animation; biped; character animation; key-frame animation; key-frame interpolation; kinematics; modeling; ragdoll; skeleton
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52838