Název:
Inteligentní systém pro účast v soutěži SSCAI
Překlad názvu:
Intelligent System for the SSCAI Tournament
Autoři:
Horázný, Václav ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
V této práci se zabývám vytvořením umělé inteligence tak, aby splňovala podmínky pro uvedení do soutěže SSCAI Tournament. Obsahuje charakteristiku a herní mechaniky hry Starcraft: Brood War, popis pravidel zmíněné soutěže a běžně hrané druhy strategií se zaměřením na civilizaci Zerg a to konkrétně strategie Pool Rush. V soutěži jsem se umístil na sdíleném 10. a 11. místě ze 42zúčastněných. Umělou inteligenci jsem vytvořil pro hru Starcraft: Brood War (1.16.1). Práce obsahuje implementaci dvou agentů ScoutManager a DefenseManager. K těmto agentům jsou připojení již vytvoření agenti z projektu BWSAL. K vytvoření jsem využil vývojového prostředí Microsoft Visual Studio 2008 (9.0). Pro spuštění umělé inteligence je nutné využít programu Chaoslauncher a využít knihoven BWAPI a BWTA. Práce obsahuje porovnání mnou vytvořeného programu s ostatními zúčastněnými, jak z pohledu způsobu implementace, tak i podle konkrétně volených strategií.
In this work I focus on the creation of artificial intelligence to meet the conditions for the competition SSCAI Tournament. It contains the characteristics and gameplay mechanics of the game Starcraft: Brood War, a description of the rules of that competition, usually played kinds of strategies focusing on the Zerg civilization, namely strategy Pool Rush. In the competition I was on a shared 10th and 11th place out of 42 participants. I have created the artificial intelligence for the game Starcraft: Brood War (1.16.1). The work includes the implementation of two agents ScoutManager and DefenseManager. These agents are already connected to created agents of the project BWSAL. I used the development environment Microsoft Visual Studio 2008 (9.0). To launch artificial intelligence it is required to use the program Chaoslauncher and to use libraries BWAPI and BWTA. Work includes comparing my created program with other stakeholders, both in terms of the method of implementation, as well as by specifically chosen strategies.
Klíčová slova:
Rush; SSCAI Tournament; StarCraft; Umělá inteligence; Artificial inteligence; Rush; SSCAI Tournament; StarCraft
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52572