Název: Vliv reklamy v dražební společnosti
Překlad názvu: The Effect of the Advertising in an Auction Company
Autoři: Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dražba; dražební společnost; dražebník; dražitel; exekuce; hodnocení; interaktivní kontakt; inzerát; leták; navrhovatel; nemovitost; osobní prodej; podpora prodeje; pozemek; přímý e-mailing; přímý prodej; případové studie; reklama; reklamní činnost; trh; veřejné dražby; vztahy s veřejností.; Advertisement; advertising activities; auction; auction proposer; auction-companies; auctioneer; direct e-mailing; direct sale; execution; interactive contact; market; newsletter; plot; public auction; public promotion; rating; real estate; sales promotion; single case; stakeholder of auction.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15607

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-232485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet