Original title: Vliv reklamy v dražební společnosti
Translated title: The Effect of the Advertising in an Auction Company
Authors: Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (referee) ; Mikulášek, Martin (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Advertisement; advertising activities; auction; auction proposer; auction-companies; auctioneer; direct e-mailing; direct sale; execution; interactive contact; market; newsletter; plot; public auction; public promotion; rating; real estate; sales promotion; single case; stakeholder of auction.; Dražba; dražební společnost; dražebník; dražitel; exekuce; hodnocení; interaktivní kontakt; inzerát; leták; navrhovatel; nemovitost; osobní prodej; podpora prodeje; pozemek; přímý e-mailing; přímý prodej; případové studie; reklama; reklamní činnost; trh; veřejné dražby; vztahy s veřejností.

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/15607

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-232485


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share