Original title:
Návrh zlepšení marketingového mixu provozovny Ráj hadic
Translated title:
Proposal of Marketing Mix Improvement of Shop Ráj hadic
Authors:
Svobodová, Denisa ; Dostálová, Lenka (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného využití nástrojů marketingového mixu provozovny a následně stanovením návrhů zlepšení marketingového mixu provozovny Ráj hadic. Opatření by měla zvýšit povědomí zákazníků o provozovně a tím zvýšit počet zákazníků a zvýšení intenzity marketingových aktivit provozovny.
Diploma work deals with assessment of present usage of marketing mix instruments and subsequently setting of improving proposals of marketing mix of the shop Ráj hadic. This proceeding should increase awareness of customers about the shop and by that to raise a number of the customers and intentsity of its marketing activities.
Keywords:
Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39707